onsdag 6. mars 2013

NM i naturfoto 1. runde

I år tenkte jeg, som en utfordring til meg selv, at jeg skulle delta i NM i naturfoto. Jeg hadde ikke noen forhåpninger i det hele tatt til første runde, spesielt med tanke på at utvelgelse og innsending av bilder ble en hasteoperasjon, og siden jeg er helt fersk i "gamet". Desto større var gleden av å finne at to av bildene holdt til bronsepoeng, selv om det var laveste poengsum (25p på hver av bildene). Dette var jammen artig og motiverende til å fortsette!

Her er de to bildene som fikk poeng.

Måker på rad

Morgenild

5 kommentarer:

  1. Two very different pictures but both with a great look. Very nice :-)

    Greetings, Helma

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Så gøy da, og inspirerende :-)
    Virkelig flotte bilder, så skjønner godt at det ble premiering!
    Det solnedgangsbildet ditt er rett og slett spektakulært!

    God helg!

    Irén

    SvarSlett
  3. Øystein er slående bilder som har en fin uke Hilsen

    Min nye blogg:
    http://comprenderysaber.blogspot.com.es/

    SvarSlett