lørdag 15. desember 2012

Vintersola

Det var en periode det var kalde, klåre dager her. I den perioden kom det sigende mye kuldedis langs fjorden her, som solen traff en kort tid midt på dagen. Dette var utrolig flott syns jeg, men dessverre fikk jeg aldri anledning til å komme meg ut med kameraet. I går kom det en slik dag igjen og denne gangen var det bare å hive kameravesken på ryggen og løpe:) Bildene ble ikke helt slik jeg hadde håpet, men heller ikke håpløse.

f/11, 1/1250sek, ISO400

f/11, 1/640sek, ISO400

f/11, 1/1250sek, ISO400

f/11, 1/400sek, ISO400

f/11, 1/320sek, ISO400

f/11, 1/400sek, ISO400

14 kommentarer:

  1. Det ble nå flotte vinterbilder. Ser godt disen i det første bildet. Godt jobbet!
    Hilda

    SvarSlett
  2. Nydelige vinterbilder og du har lykkes godt med å få fram disen,Øystein.
    Mvh. Kai edvard

    SvarSlett
  3. Really beautiful landscapes!
    A pleasure to watch.
    The colors and details are really
    brilliantly displayed.
    Regards, Helma

    SvarSlett
  4. Flotte blåtoner i bildene samt kuldedisen i lav sol gjør dette til en fin bildeopplevelse :-) Holder likevel en knapp på dramatikken i s/h-bildet!
    Rune

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, å skjønner deg godt. Selv om jeg er noen lunde fornøyd med resten av bildene er det ikke noe originalitet i dem. S/h bildet har ihvertfall et spennende lys.

      Slett
  5. Merry Christmas! And my best wishes for the New Year!

    SvarSlett
    Svar
    1. Merry Christmas and a happy New Year to you as well!

      Slett
  6. Flott blogg med mange vakre naturbilder;)

    Mvh
    Helge Brandal

    SvarSlett