fredag 10. august 2012

Endelig

Hver dag, i det siste, har jeg kjørt forbi en kornåker som bare har blitt finere og finere for hver dag som har gått. Når den endelig slo ut i full gulfarge kom selvsagt regnværet. Typisk nok! Nå har jeg kjørt forbi flere dager å håpet på at det kom godt fotovær før bonden gyvet løs med skurtreskeren. I dag kom endelig godværet og jeg fikk anledning til å stoppe på med kameraet. Hadde en fin liten fotoøkt for meg selv. Godt å bare nyte de fine fargene og lete etter vinkler og komposisjoner. Ønsker alle som er innom her en riktig god helg!








14 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Skjønner at koste deg der. Flott lys og knallfarger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det var kjempefint å tusle rundt der å bare se og ta bilder:)

      Slett
  2. Great photos. Thank you for commenting on my blog. I see you are ifrom Norway - my son lives in Stavanger!!
    Jim

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! I actually have a sister living in Stavanger as well. Very nice City.

      Slett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min:)
    Kjempefin serie bilder du har tatt her. Flotte farger og lys:))
    Ha ei riktig fin helg:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! God helg:)

      Slett
  4. Knallfine bilder Øystein. Flotte farger :)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, men det nest siste skiller seg ut: Veldig flott!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg er mest fornøyd med det første og de to siste selv også:)

      Slett
  6. Beautiful photos. The cornfield contrasts so well with the skies. I love the last two with the stormy clouds.

    SvarSlett