onsdag 15. februar 2012

Tromsø

I forrige uke var jeg i Tromsø på et jobbseminar. Kameraet var selvsagt med, selv om jeg ikke regnet med det skulle bli mye tid til foto. Dette skulle også vise seg å stemme. Det var ikke mange bilder som ble med hjem igjen, men dette er ihvertfall de beste av det som ble tatt av bilder. Håper jeg får sjansen til å fotografere mer i Tromsø, for det var absolutt en fin by!

                                         (f11, 1/100sek, 200ISO)


                                         (f4,2, 4sek, 200ISO)


                                         (f5,6, 10sek, 200ISO)


                                         (f11, 1/125sek, 200ISO)

7 kommentarer:

  1. Fine bilder fra Tromsø fikk du til tross for lite fototid :-)
    Rune

    SvarSlett
  2. Takk for det:-) Det virket ihvertfall som en fotogen by. Synd det ikke ble tid til å ta fjellheisen slik at man kunne fått noen flotte bilder av byen, sett ovenfra.

    SvarSlett
  3. Ser nå at du fikk noen bilder i allefall. Flotte bilder fra en plass jeg ikke har vært. Fine speilinger fra havna.
    Ha en trivelig uke til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, noen bilder ble med hjem, selv om det ikke var mange. Kvaliteten var vel også litt variabel. Skulle ønske jeg fikk mer tid til å fotografere her oppe, for det var en flott by:) Ha en fin uke du også!

      Slett
  4. Du fikk jo med deg noen veldig flotte bilder med deg hjem da :) synd du ikke hadde mer tid.

    ps.jeg hadde destilert vannet flere ganger for jeg også hadde hørt det. Men det hjalp ingenting :(

    Ha en superfin søndag.

    SvarSlett
  5. Oi! det er jo min hjemby:-) Flyttet fra Tromsø for første gang i mitt 40-årige liv for kun 5 uker siden... Fine bilder av en flott by:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Utrolig flott by du kommer fra. Ikke mangel på motiver der ihvertfall! :-)

      Slett