søndag 5. februar 2012

Kveldssol

I går ettermiddag tok jeg med meg kameraet ned i et lite skogholt, nedenfor der jeg bor. Tanken var å gå på rådyr/revejakt med kameraet. Det har vært helt pakket med spor her i vinter, så jeg håpte på litt flaks. Jeg så forsåvidt dyr, men bare rumpen på to rådyr som tydeligvis ikke var særlig fotogene. Men helt tomhendt kom jeg jo ikke hjem da.

                                            (f/5,6, 1/400sek, 400ISO)

                                           (f/5,6, 1/1600sek, 400ISO)

15 kommentarer:

  1. Nydelig solnedgang som ble fint rammet inn av greinene. Godt jobbet!
    Lykke til med dyrebildene videre...
    Ha en god uke til deg.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha. Det blir nok gjort et nytt forsøk om ikke så lenge ja, så takk. Ha en fin uke du også!

    SvarSlett
  3. Hei Øystein.. Noen flotte bilder du viser fram her..følger videre jeg..

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Takk for kommentar på 'hånden' Øysten. Tror du er den som så det jeg ville vise fram. Kontrasten mellom det harde og det myke.. Takker for den.. :)

      Slett
  5. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    Mange flotte bilder hos deg også, så da kan vi jo følge hver andre da.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  6. Bare hyggelig, å takk skal du ha!

    SvarSlett
  7. Dyr eller ikkje! NYDELIG lys! og likte veldig godt innramminga av bildene der du bruker busker som "fokusfanger"! :-)

    SvarSlett
  8. Flott stemning i bildene! Liker siste best, men den første i forrige innlegg var knall :-)
    Rune

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder, og vakkert lys og farger! Du har så mange utrolig lekre bilder på bloggen din, prøv å legg dem ut litt større, er så mye bedre og se. Og disse bildene fortjener å bli vist frem :)

    ha en super uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! Bildene kommer opp som store, hvis du klikker på dem.

      Ha en fin uke du også:)

      Slett