søndag 8. januar 2012

Nyttårsaften 2011

Jeg hadde egentlig planer om å få tatt noen fine bilder av fyrverkeriet på nyttårsaften. Dessverre var det ikke så mye fyrverkeri å se fra hytten der vi var på koselig familiefeiring. På den annen side, hvem trenger vel mye fyrverkeri når man får så mange fine farger av husene langs sjøkanten. Bildene ble ikke riktig så skarpe som jeg hadde ønsket, men jeg syns ihvertfall fargene og speilingen ble fin.

 Nikon 18-105 f/3,5-5,6 ( f/3,5, 13sek, 400 ISO )

 Nikon 18-105 f/3,5-5,6 ( f/3,5, 13sek, 400 ISO )

2 kommentarer:

  1. Natt bilder er alltid vanskelig synes jeg. Men du har fått fine speilinger. Bra jobbet! Det ble raketter ser jeg.

    SvarSlett
  2. Har ikke helt fått taket på det nei, men syns det kan være gi spennende resultater. Må nok bare mer øving til.

    SvarSlett