mandag 9. januar 2012

Noen gamle bilder

Satt og bladde litt i noen gamle album og kom over et par bilder jeg er ganske fornøyd med, som jeg ikke har lagt ut før. To av bildene er fra 2008 mens bildet av måkene er fra 2009. Jeg har en mistanke om at alle disse bildene ble til mer av flaks enn at de var så veldig gjennomtenkte.


Bildet er etterbehandlet i sepia. Så vidt jeg husker var det fordi det ikke var noe særlig farger i bildet da det ble tatt mot solen. Jeg syns skyene i dette bildet er utrolig fine, og at vannspruten fra båten er med på å forsterke disse.


Dette bildet er tatt ved stranden nedenfor der jeg bor. Bildet kunne nok vært en god del skarpere, men jeg liker blåtonene i dette bildet.


Dette bildet er tatt på Averøya, ganske sent på natten. Jeg liker fargetonene i bildet og speilingen av månen i sjøen. At huset er så opplyst som det er syns jeg gir det en fin varme mot de ellers litt kalde fargene i bildet.

Moro å ta fram noen gamle bilder igjen. Gamle album kan visst være litt av en skattekiste, selv om ikke alle bilder er teknisk gode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar