onsdag 18. januar 2012

Mimrer om sol

Når det blåser og sludder ute er det fint å sitte inne i varmen å se tilbake på bilder fra steder med litt varmere klima enn her. Jeg var i Hellas på et seminar i mai i fjor. Sitter å ser på en del bilder jeg tok mens jeg var der og drømmer meg tilbake til varmen, den greske kulturen og ikke minst det fantastiske kjøkkenet der! Vi bodde på et gammelt kloster mens vi var der, som var en opplevelse i seg selv. Det var utrolig vakkert i området der og det manglet ikke på motiver.

 Denne bonden kunne ikke vært mye plaget med ryggen, for han gikk rundt slik å luket med en liten hakke hele dagne.


 Dette var klosteret vi bodde på. Det lå vakkert til og tidlig på våren var det veldig frodig i området rundt.


 Typiske greske fargerike båter.

 Denne karen gikk rundt inne i hovedklosteret som lå lengre oppe i fjellet fra der vi bodde. Bare synd han ikke ville bruse litt mer med fjærene mens jeg var der med kameraet.



Her henger kveldens middager til tørk. Dette var ikke noe uvanlig syn på restaurantene i området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar