fredag 27. januar 2012

Fra glemselen

Satt å tittet gjennom  noen gamle album på dataen i dag. Ikke det at jeg er noen god fotograf i dag, men ser at det har vært verre. Artig å se at man faktisk har hatt litt framgang fra man startet å ta bilder. Fant likevel et par som jeg syns var verdt å ta fram i lyset igjen. Ikke at de nødvendigvis er så gode tekniske, men likte likevel noe med dem. Ett av dem er fra den kanskje mest fantastiske soloppgangen jeg noen gang har opplevd! Snakker om at himmelen stod i brann!

(f/8, 1/400sek, 200ISO)

(f/5,6, 1/125sek, 200ISO)

(f/8, 1/160sek, 200ISO)

7 kommentarer:

  1. Ja dette var bilder som var verdt å ta frem igjen. Nr to var veldig flott synes jeg. Ellers har du lagt ut flere gode nordlysbilder i ditt forrige innlegg også.

    Tommy S

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Det magiske lyset i soloppganger og solnedganger er herlig å ta vare på. Ingen er helt like!!! Godt jobbet!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer begge to. Er ikke helt fornøyd med nordlysbildene selv, men de ble ok for å være første gang.

    Jeg er veldig glad i lyset av både soloppganger og solnedganger, å ser at dette er et gjentakende tema i mange av bildene mine.

    SvarSlett
  4. He..Ja, det beste med å fotografere, er å gi f... Da blir det blinkskudd innimellom.
    Og så skal en ikke glemme historien/tanken bak bildene.
    Bra disse bildene dine. Selv syns jeg landskap er vanskelige å fotografere. Du greier det bra her.

    :)

    SvarSlett
  5. Takk for det. Kan ikke si jeg syns landskapsbilder er noe enkelt selv. Jeg liker å ta slike bilder, men det er langt i fra hvert bilde jeg syns blir vellykket! Takk skal du ha:)

    SvarSlett