lørdag 8. oktober 2011

Hellas 2011 Del 3

Så kommer det tredje innlegget med bilder fra Hellas. Motivene denne gangen fant jeg litt tilfeldig. En ettermiddag jeg var sånn passe smålei av bassenglivet bestemte jeg meg for å slenge kameraet over skulderen å utforske en bygning som lå bak hotellet vårt. Selve bygningen var ikke så veldig spennende, men nedenfor denne bygningen gikk det en sti inn i det ukjente. Denne måtte selvsagt utforskes! Etter å ha gått et lite stykke kom jeg over et helt fantastisk motiv. Langs stien var det noen som hadde satt fra seg noen hvite lykter og en gammel grammofon. Her er to av bildene som kom ut av dette motivet.

Nikon 18-105 f/3,5-5,6 ( f/3.8, 1/25sek, 400 ISO)


Nikon 18-105 f/3,5-5,6 ( f/4.5, 1/50sek, 400 ISO)


På denne turen kom jeg også over et annet "funn", som jeg syns var litt morsomt. En dør med et helt spesielt skilt på. Jeg er ikke sikker på om det er en hundedo, eller om man bør passe seg for hunden mens man er på do...

Nikon 18-105 f/3,5-5,6 ( f/3.5, 1/6sek, 400 ISO)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar